Klantenservice

Bezorgen
Bij elk product staat de levertijd apart vermeld.
Alle bestelling gratis thuisbezorgd binnen de Benelux.
Levering op de Waddeneilanden kan extra kosten met zich meebrengen. Wij zullen de bijkomende kosten aan u bekend maken bij het inplannen van de bezorgafspraak.
U kunt uw bestelling makkelijk en snel traceren via www.postnl.nl. Zodra wij uw bestelling versturen krijgt u van ons een trackingnummer via de mail.
Grote meubelstukken worden via een meubel vervoersbedrijf bezorgd op afspraak.
Let op! Wij leveren de meubels tot aan de eerste drempel tenzij anders overeengekomen.
Retourneren/omruilen van producten
Wij willen dat u 100% tevreden bent. U mag alle nieuwe producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, zonder enige opgaaf van redenen. 
Het artikel dient stevig worden verpakt, indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking, aan ons verzonden te worden.
Wij vragen u ook het pakket terug te sturen in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd.
Afkoelingsperiode
Hoelang is mijn bedenktijd? Bij ons kunt u een artikel binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk). Wilt u een aankoop retourneren dan verzoeken wij dit te doen via onze klantenservice formulier. Op dit formulier dient u de volgende gegevens te vermelden:

- bestelnummer
- het product dat retour wordt gestuurd
- datum aankoop
- eventuele reden van retourneren (niet verplicht)

Na het invullen van de gegevens ontvangt u van ons een bevestiging email.

Restitutie
Wij controleren ieder retour gezonden product bij binnenkomst op schade, defect en/of verpakking.
Is deze compleet en onbeschadigd dan stort Supermeubels.nl het bedrag dat op de factuur vermeldt staat binnen 14 dagen terug.
Garantie en Reparatie
Wij biden de beste kwaliteit tegen de scherpste prijzen. Toch kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet in perfecte staat is, of dat kapot gaat nadat u het in gebruik hebt genomen.
Vaak vindt u voor kleinere problemen een oplossing in de handleiding van het artikel, of op de website van de fabrikant/het merk. Vindt u in de gebruiksaanwijzing geen oplossing?
Dan kunt u uiteraard ook contact opnemen met onze klantenservice. Voor een snelle afhandeling vragen we u de afleverbon en de artikelgegevens bij de hand te houden. We kijken natuurlijk of de garantiebepalingen op uw persoonlijke situatie van toepassing zijn en we zorgen dan samen met u voor een passende oplossing.

Op alle bij ons gekochte artikelen heeft u tenminste 2 jaar garantie.

Wij bieden twee jaar volledige garantie op meubelen. Volledige garantie betekent bij een gegronde klacht: geen voorrijkosten, gratis reparatie of een nieuw product als het artikel niet gerepareerd kan worden. De aanschafwaarde is dus 2 jaar gegarandeerd.
Betaalmogelijkheden
Bij ons bedrijf vinden wij veilig winkelen belangrijk. Daarom hebben we onze website beschermd met de beste technieken en kiezen we ervoor om alleen veilige betaalmethodes te gebruiken.

iDEAL
Heeft u toegang tot internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan kunt u zonder speciale software gebruikmaken van iDEAL,de makkelijkste manier van betalen op internet. U kiest deze kosteloze optie via onze site tijdens het bestelproces en wordt na het afronden van uw bestelling direct doorgeleid naar uw eigen bekende en uiteraard beveiligde internetbankieren-omgeving.

Rembours
U betaalt rechtstreeks aan de koerier op het moment dat u het bestelling ontvangt. Zorgt u dus dat u het gehele bedrag contant en gepast in huis heeft wanneer de koerier langs komt.
Rembours betalingen zijn mogelijk tot een maximum bedrag van €1500,-